miercuri, 1 februarie 2012

Marinei Dina i-a plăcut foarte mult la CANCAN TV! A venit fără sutien şi cu sfârcurile la vedere


Marina Dina este o fată superbă şi a vrut să arate asta şi fanilor ei. Ea a filmat un clip de promovare în care apare în ipostaze extrem de sexy.


2
marina
3
1
Pentru a-şi menţine această imagine ea a adoptat o ţinută pe măsură când a venit la emisiunea CANCAN TV, prezentată de Andreea Mantea şi Adrian Artene. Frumoasa blondă a purtat o bluză albă, extrem de subţire care a lăsat să se vadă ce are mai frumos asistenta TV. "Am făcut un clip sexy pentru a-mi promova imaginea de fată frumoasă. Sunt o fată fericită, nu vreau să vorbesc despre problemele mele. Sunt o persoană sexy, am şi nişte tatuaje care reprezintă lăbuţele căţelului meu, dar şi litera R, iniţiala prietenului meu. Am un pierce în limbă, dar şi unul în buric.", a spus blonda despre fizicul ei. 
După ce şi-a înşirat calităţile, Marina a devenit mai serioasă şi a început să facă dezvăluiri despre viaţa ei.
"Am avut o viaţă cu bune şi cu rele. Mie îmi dau locul 1 la plâns pentru că sunt sensibilă şi foarte empatică. Dacă văd pe cineva plângând, mă apucă şi pe mine. Vrea ca în cel mai scurt timp să fac un pas în carieră şi să devin co - prezentatoare  a unui show. Mai vreau să îmi iau examenul Cambridge pentru engleză. Vă mai spun un mic secret, eu cu Andreea am fost colege de generală.  ", a declarat Marina Dina la CANCAN TV de la Kanal D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu